نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4174
-
الف
+

«داریوش ارجمند» : «ستایش 3» آخرین کار من است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود/ کتاب ستایش را می نویسم

«داریوش ارجمند» اعلام کرد که اگر فصل جدید سریال «ستایش» ساخته شود در آن نقش بازی نمی کند، مگر...

به گزارش آی فیلم 2، «داریوش ارجمند» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در نشست خبری سریال «ستایش» که در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با بیان اینکه «ستایش3» آخرین کار من بود، از دلایل دلیل ناکامی برخی از بازیگران در شخصیت‌پردازی و عدم تأثیرگذاری در نقش شان سخن گفت.

«داریوش ارجمند» گفت: اینکه یک بازیگر نمی‌تواند آن شخصیت‌پردازی و همذات‌پنداری لازم را با کرکتر و نقش خودش داشته باشد تا مخاطب آن را ببیند و لذت ببرد، دلیلش فلمنامه ضعیف است.

وی افزود: بارها گفته‌ام نوشته خوب را نمی‌توان بد بازی کرد؛ نوشته بد را هم نمی‌توان خوب بازی کرد. 

آقای ارجمند ادامه داد: به سعید سلطانی گفته ام این آخرین ستایشی است که بازی می‌کنم، مگر خلافش ثابت شود؛ بدین معنا که نمی‌روم به کارگردان بگویم فصل بعدی را بسازید و به من هم نقشی بدهید.

وی در پاسخ به این سؤال که دوست دارید چه کارهایی انجام دهید و چه نقش‌هایی را در کارنامه‌تان ثبت کنید، افزود: چیزهایی که دوست داشتم بازی کنم از سنم گذشت؛ خیلی دوست داشتم حضرت ابوالفضل(ع) را بازی کنم و 20 بار خواب این نقش را دیدم. اما سنم گذشت و تمام شد؛ خوشحالم که در خوابم این نقش را بازی کردم.

این بازیگر پراوازه ایرانی در پایان اعلام کرد به زودی کار نگارش کتابی براساس فلمنامه سریال ستایش به قلم «سعید مطلبی» را آغاز می کند.

ارجمند دارای مدرک ماستری تیاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی از دانشگاه مشهد ایران است.

وی با بازی در فلم «ناخدا خورشید» ساخته «ناصر تقوایی» به سینما آمد و در سال 1365 خورشیدی با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فلم فجر ایران جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد.

«داریوش ارجمند» در فلم های «کشتی آنجلیکا»، «جستجوگر»، «پرده آخر» توانا و قدرتمند ظاهر شد. بازی بسیار خوب او در سه فلم ماندگار «آدم برفی»، «اعتراض» و «سگ کشی» نشان از توانایی های او دارد. 

این بازیگر ایرانی در دهه 80 و با بازی در کرکتر «حشمت فردوس» در سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید.

بیشتر بخوانید :

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

ماجرای تصادف پسر داریوش ارجمند

«داریوش ارجمند» برنامه به وقت بهار

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر